- Lite små glad

Idag gick jag över till mina föräldrar en sväng för att låna deras dusch för min är lite knas :P Då tänkte jag att jag skulle väga mej för jag har ingen våg :P Jag hade inte gått upp något eller ner något så jag är rätt nöjd :D Jag står hellre still i min vikt än att jag ska gå upp i vikt vilket jag verkligen trodde ! Har vart mycket bröd det sista nu när jag bott ensam men jag äter rätt mycket tomat och gurka till kött och sånt :) Det är ju gott så varför inte ;)
Jag gick även dit för jag hittade Beppes godnattsaga som jag brände ut till min mamma för jag vet att hon älskar det gamla barnprogramet och hon blev jätteglad när jag startade dvdn :)
Annars har det inte hänt mycket idag, vart en lugn dag med mys med Sebastian, en bakande mor och en svampplockande far :P Joo jag är hos mina föräldrar nästan varje dag, men jag är osäker på min spis/ugn så jag äter där och duschar där . Saknar Sebastian väldigt mycket så jag är där och gosar med honom också !
 
Annars funkar det bra i lägenheten, längtar tills vi åker till Ikea så jag slipper alla lådor som står i mitt storarum :) Ska köpa en stor bokhylla så detta kan nog bli bra, lite andra saker med ;)
Idag ska jag pyssla lite, har redan gjort 3 små rosor som jag ska göra till en ring sen :) Blev rätt bra faktiskt ! Även fast det va ett tag sen jag pysslade :P I veckan ska jag åka till slöjddetaljer för att köpa lite grejer så jag kan pyssla ihop en grej till Caroline och sen lite färg så jag kan måla också :)
 
Smell you later
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0