- Så segt

Just nu sitter jag i min soffa under täcket och kollar på tv, tycker även lite synd om mej själv för jag är sjuk igen, täppt i näsan, huvudvärk och lite feber :/ har sovit sjukt dåligt inatt också så det får bli att va hemma idag även fast jag inte vill men jag måste få det här ur kroppen ! Men det är inte lätt att hålla sej frisk när 90% av folket där är förkylda och sånt :/ Får hoppas att det blir bättre under dagen så jag kan gå dit imorgon .
 
Annars har det inte hänt mycket det sista, fixat mitt schema så jag trivs med det och haft mycket funderingar på hur jag ska göra efter jul för jag funderade på att börja på komvux men man kan tydligen inte blanda betygen/behörigeterna sen vilket jag tycker är väldigt töntigt . Funkar om du går ett år på komvux och sen går på folkhögskola, jävla töntigt dom där "reglerna" ! Aja det kanske fixar sej sen iaf . Funderar på att gå på global nästa termin men ska se om jag kanske kan få kolla mer på ekonomin i världen isåfall, skulle va intressant isåfall ! Tycker jag iaf för jag är som jag är ;P
 
Vet inte vad som händer i helgen, får väl se hur jag mår först ! Hoppas att det blir bättre men jag har inte mycket planerat direkt så det spelar inte så stor roll egentligen .
Imorgon efter skolan ska jag till försäkrningskassan för att se om jag kan få bostadsbidrag, skulle fixat det via internet men det är lättare om man går dit så det inte blir fel ! Hoppas att det går bra
 
Har inga nya bilder på lägenheten, tror inte det iaf . Har bara satt upp några tavlor det sista .
 
Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0