- Sista tisdagen

Jomenvisst, det är sista dagen som jag bor hemma hos mina föräldrar och det känns riktigt bra än så länge :) Fick nycklarna igår så det va bara att börja bära lådor och annat sådant, gick rätt bra även fast min rygg tyckte att jag skulle lägga av med det och sitta still men det gick ju inte så idag fick jag straffet :P Gör ont oavsett om jag sitter, ligger, går eller står så det är väl inte det roligaste men det är värt det :)
Min mor va så snäll idag så jag behövde inte bära upp något men det är bara för att ryggen är helt åt helvete rent ut sagt :/ Så jag behöver börja träna min rygg faktiskt så det får jag fixa !
 
Ska försöka ändra mitt schema imorgon för idag hitta jag inte hon som kan hjälpa mej med det och det sög ju lite men det finns inte mycket att göra åt saken just nu ! Så jag hoppas att jag kan hitta henne imorgon iaf så jag får det fixas, det är ju inte meningen att man ska tycka att det är jobbigt att gå till skolan utan man ska ju faktiskt trivas bra och tycka att det är roligt, vilket jag gjorde förra terminen :)
 
Men men, inte mycket mer har hänt det sista förutom flytten . Kommer ju bli lite mer sånt denna veckan, flyttar in helt på fredag :) Då ska alla stora grejer upp, har ju en rätt stor soffa och så självklart sängen även fast det inte är så stor :P Bara en liten 120 säng men det ska jag försöka ändra på faktiskt ! Hämta ett nytt tvbord ska jag göra med, eller inte hämta utan köpa :P Men va tvungen att beställa hem det först så får jag hämta det på fredag hoppas jag annars blir det lite jobbigt faktiskt, eller rättare sagt tråkigt, speciellt om jag inte har något internet till helgen :P
 
Köpte ett barbord och en lampa förra veckan, blev faktiskt rätt bra i mitt lilla kök :D
Smell you later

Kommentarer
Postat av: Sandra

Här går det undan ser jag :)
Skönt att du har funnit ett eget hem så att säga.
Önskar jag kunde komma och slagga på soffan med dig. <3 haha kram

Svar: None
Berit Silfver

2012-09-11 @ 20:21:35
URL: http://SandraKafka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0