- Snart flyttdags !

Igår kollade jag på lägenheten och den såg faktiskt bra ut :) Så idag fick jag börja rensa och packa, tog ca 3-4 timmar att rensa ena gaderoben, 2 lådor över gaderoben, under sängen och vid fönstret . Det blev 2 stora sopsäckar, så jaa, jag har massa skit :P
Jag får flytta in senast den 15 september men hon ska skicka papper som jag ska skriva på och sen lämna in så får jag nycklarna :) Hoppas att jag får dom i veckan så kan jag flytta in i helgen :D
 
Är fortfarande otaggad för att gå till skolan, är inte alls samma sak och jag är inte direkt supernöjd med mitt schema :/ men det får väl funka denna terminen iaf så får vi se va som händer nästa år för jag vet inte va jag ska göra riktigt än .
Annars så flyter dagarna på som vanligt, skola, hem, äta och sen sova :P joo mina dagar är så extremt spännande . Imorgon ska jag prata med min lärare bara för att jag inte tänker ha idrott, är inte värt att ha ångest hela natten för något sånt faktiskt :/
 
Händer väl inte så mycket mer i veckan faktiskt, skola, rensa, packa, äta sova :P Eller jag hoppas väl lite på att få träffa herr J men man vet aldrig med honom så jag försöker att inte tänka för mycket på det .
 
Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0