- Vill shoppa loss !

Ja, tänk va roligt det hade vart om man hade pengar så man kunde köpa va man ville till lägenheten ;P Letar ju efter en hylla till mitt vardagsrum och så vill jag ha en större säng, hoppas jag kan hitta en hylla imorgon som jag vill ha annars får det bli en tripp till Ikea senare när jag fått pengar igen ! Är lite små saker som fattar här hemma också, köpte 3 st kökshandukar idag :) Riktigt snygga faktiskt ! Skulle va nice att byta ut köksluckorna också för dom är rätt slitna :/ Men får se om man kan hitta något billigt nån dag i framtiden
 
Annars har det vart en lugn helg, fick lite besök av Lill-Britt och Bengt-Åke igår :) Mycket trevligt må jag säga ! Drack lite kaffe och pratade lite :) Senare på kvällen så kom Louise en sväng och sen mina föräldrar för jag behövde lite hjälp med klockan :P Blev lite fika också !
Idag blev det bara en sväng till coop med min mor och sen gick jag även dit och åt lite mat ;) Dom skulle komma senare ikväll också för att hjälpa mej att sätta upp lite saker på väggarna och sånt :) Kan nog bli bra när jag kommer på vart jag vill ha allt !
 
Dessa kökshandukar blev det :) Riktigt nöjd !
Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0