- Blööh

Just nu ligger jag i soffan med feber, ont i halsen och hosta, långt ifrån trevligt men det va faktiskt väntat ! Blir alltid sjuk i början av terminen för då börjar det nya människor som har andra baskilusker som jag inte är van vid och ibland inte vill ha i min närhet . Får väl se när detta försvinner men det borde va borta snart men det blir att vara hemma imorgon också, bättre att va hemma en dag extra än att gå dit för tidigt och sen bli ännu sjukare . 
Har då inte gjort något alls idag, vandrat mellan soffan och sängen, försökt sova lite bara, glott på tv och vart nere hos mina föräldrar lite på kvällen för att jag inte orka fixa kaffe :P Hjälpt Evelina med matten också, är mattelärare på distans nu också ;P Gjorde 2 uppgifter, tog kort på dem och skicka till henne :) Hon är faktiskt min bästa elev av dom 2 jag har, för det är bara hon som pluggar hemma ;P 
 
Imorgon blir det att handla lite, behöver mat och sånt och sen liiiite pyssel ;P Måste ha något att göra på helgen faktiskt ! Händer inte mycket i mitt lilla hem på helgen, blir mest film och pyssel :) 
Har vart rätt dålig på att visa upp mitt pyssel här, men om det är något som är intresserad av att se det lilla jag gör på fritiden så finns jag på instagram: BeritSilfver
 
När vissa människor försvinner ur ens liv får man en känsla av tomhet, men när dom kommer tillbaka får man en liten känsla av lycka . 
 
Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0