- Det går framåt iaf !

Blev ju lite bitter i december då min samhällsbehörighet inte va med på pappret men så pratade jag med läraren och det var bara en miss, så hon skulle fixa en nytt papper till mej i veckan :) Så jaa, jag har alla kärnämnen klara och det känns förjävla gött kan jag säga ! Nu känns det inte värdelöst att gå i skolan, nu känns det som om jag verkligen gör något för att kunna komma någonstanns inte bara är det för att jag måste . Har även en 3:a i omdöme :) Trodde jag aldrig ! Så den ska jag försöka behålla till december i år ! Ska även försöka prata mer på lektioner men om jag inte har något vettigt att säga så säger inte jag något och så tänker jag för mycket så när jag har tänkt klart så har dom börjat prata om annat xD Aja, får försöka ändra på detta ! 
Det enda jag behöver för att komma in på högskolan nu är behörighet i engelskaB, den började jag på i torsdags och ska skriva en uppsats om något, vet inte vad än ! HJÄLP ?! 
 
Joo jag vet, jag skriver mycket om skolan och sånt men det är där jag är 80% av min vakna tid på vardagarna, mitt liv består nästan bara utav skola just nu . På helgen gör jag nästan inget, är oftast för trött eller antimänniskor så jag stannar bara hemma med några öl och kollar på film . Inget intressant direkt så folk får stå ut med att jag skriver om skolan och sånt för det är mitt liv just nu och kommer vara det till årets slut . 
 
Smell you later
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0