- Helgen går för fort !

Jag gör nästan aldrig något på mina helger, sitter mest hemma och glor, vilket jag inte har något imot för det väljer jag helt själv ! Men helgen försvinner lika fort iaf och det hatar jag, behöver mer tid att ta det lugnt och slippa dessa jobbiga människor i skolan men ikke ! Aja, det är ju snart lov så ska väl inte klaga allt för mycket ;P 
 
Annars händer det inte så mycket, försöker få ihop en uppsats till engelskaB och några diskusionsfrågor till historian, det går inte så jättebra för när jag väl får använda min barnsliga fantasi så försvinner den direkt ! Det är fan inte bra, så får väl se om jag kommer lämna in något eller om det kommer gå helt åt helvete . På engelskan skriver jag om varför vuxna människor inte ska förlora sin fantasi och sitt barnsliga beetende bara för man växer upp, utan att man ska behålla den för det gör vardagen roligare . Utan min barnsliga personlighet och fantasi så hade jag nog vart extremt uttråkad, mer än vanligt ! Men jag hoppas att det kommer fixa sej, ska lämna in veckan innan lovet, så det kommer nog bli bra ! 
 
Är inte mycket som händer på fritiden heller, pysslar bara lite, pluggar och städar . Inte mycket action här inte ! Men det gör inte mej något, gillar när det är lugnt och skönt :) 
 
Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0