- Hm, så mycket att tänka på !

Just nu sitter jag och tänker på "Fat and back", handlar om en personligtränare som ska bli tjock på 6 månader och sen träna så han bli vältränad igen endast för att se hur sina kunder mår . Vilket jag tycker är en bra idé, men ändå inte, kroppen kan ju knappast må bra om man ska gå upp i vikt så fort på kort tid . 
Men iaf, då började jag tänka lite, jag har kämpat att gå ner i vikt i flera år, från att ha ätstörning till att motionera och äta ordentligt men jag har alltid gått upp i vikt sen när jag väl har slutat och det stör mej som fan . Har tänkt på detta länge men inte haft någon motivation alls innan men nu måste jag verkligen ta tag i detta för att få ett bättre självförtroende för det existerar knappt . Så det är dags att börja äta bättre och röra på sej mer, dock har jag inte riktigt råd att gå på gym eller något sånt så det får bli promenader och sånt isåfall, det är gratis ! Men det är inte alltid jag orkar göra något sånt efter en dag i skolan så vi får se hur det går ! Ska iaf äta bättre, känner att min kropp förtjänar det mellan all rökning, kaffe och öl . 
Och nu är inte detta något dumt jävla nyårslöfte, behöver göra detta för mej själv för att jag ska må bättre fysiskt och psykiskt vilket jag kommer ihåg att jag gjorde när jag motionerade och åt bättre . Förstår faktiskt inte varför jag slutade men ibland är man väl lite korkad ! 
Enligt mej är det bästa om man mår bra både psykiskt och fysiskt, trvis man med sej själv så tycker jag inte det ska va något problem om det inte skadar sin hälsa . 
 
Idag va det första dagen i skolan på några veckor, gick väl bra, behövde inte fixa något schema för jag har redan lyssnat på den informationen flera gånger ! Blir väl att fixa det imorgon hoppas jag annars blir det lite jobbigt i veckan då jag inte har något schema ! 
Prata inte dirket med någon som va ny, kände faktiskt inte för det om jag ska va ärlig, nya människor gör mej nervös och obekväm, så är det . 
Får väl se hur veckan ser ut sen, kommer nog bli bra, hoppas jag ! 
 
Smell you later 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0