- Jaa, jävlar

Detta lovet började lugnt, hade verkligen sett fram imot att få vara ledig och slippa gå till skolan, slippa alla jobbiga människor och allt sånt trevligt, hade inga direkt jobbiga funderingar (förutom på pengar som alltid), men så en solig morgon så kom det en explosion av 1 miljon olika tankar och funderingar och detta var pga en liten människa, hur kan en människa göra så jag tänker mer än va jag har gjort på flera månader ?! Helt sjukt . 
 
Nu på måndag är det dags att börja skolan efter några veckors ledighet, nej jag längtar inte tillbaka . Första lovet som jag inte har längtat tillbaka för nu finns det inte mycket där som jag saknar, sorligt men sant . Men får påminna mej själv om att det bara är 1 år kvar, ett litet år kvar tills jag äntligen har en gymnasiekompetens och inte behöver förklara mej för folk längre om varför jag går på folkhögskola ! Och ingen kan se ner på mej längre för att nu har jag iaf en liten utbildning ! Dock är det samtidigt sjukt läskigt, det blir ett ännu större steg att börja på högskola vilket gör mej panikslagen så det skriker om det ! Om jag nu inte skulle komma in på högskola så går jag nog under, har verkligen ingen reservplan alls och då blir det vääääldigt jobbigt när jag inte bor hemma längre . Men men, nu är det ett tag kvar dit så behöver egentligen inte oroa mej än . 
 
På nyår så kom lille Jacob hit, eller på söndagkväll men iaf, vi gick till Louise och Jon på nyårsafton och fick god mat och mycket trevligt sällskap må jag säga ! Det va en lugn och skön nyår, precis så jag vill ha det, lugnt och skönt ! :) 
Dock så satt jag och gäspa så mycket det sista så det började rinna i ögonen och va lite rädd för att jag skulle somna och slå i huvudet i bordet xD men jag klara mej utan det och somna väldigt snabbt i min säng när vi väl hade gått hem :) 
 
Smell you later 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0