- Maha

Ne jag vet jag har inte skrivit något på jättelänge, men som vanligt så händer inte mycket i mitt liv, mest bara skola och sånt annat ointressant . 
 
Har påsklov just nu, har inte gjort ett piss på flera dagar och det är helt jävla underbart ! Insåg för någon dag sedan att jag är en mycket gladare människa när jag inte behöver träffa folk jag inte gillar, känns lite konstigt att va glad utan anledning hela tiden men det kan jag fan vänja mej vid ;) 
 
Vet inte vad som händer i helgen, inget speciellt eller spännande antar jag . Blir troligtvis film och öl som alltid ! Gör inte mej något, nästan samma sak som förr förutom att jag har bara mitt egna sällskap, fast jag är en sån otroligt intressant människa så det är rätt lugnt ! 
 
Smell you later 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0